Monday, November 7, 2011

tandang v1

pada mulanya aku nak buat 1 majlis jer...kira jimat la...tapi makcik2 sebuk nanya mcmn nak hantor ke umah lelaki..alamakkkkk tuh makna nya bertandang kan..lastminute i have to tell husben that we have to organize a bertandang..buat jer kecik2..asal ade..baju pn last minit carik kat butik PEACE harga tak sampai rm100..suami nak sgt warna ijau walaupun x jumpa2 baju ijau yg berkenan.. aku suka baju ijau nih sbb kain dia unik...baju dia beaded tp aku tak hamek gambo pn..
comel jerk laki aku..aku mcm raksak sa hahahah bertandang ni di buat kat umah akak gayah..akak ipor ku di melaka..lupa lak nama kampung...tarikh sehari selepas iaitu 11.09.2011... buat sgt sederhana so paham2 jerler
selendang hijau tuh aku diy sendiri..selendang hijau kosong warna hijau of coz..b eli kat pasar mlm jerk..harga rm5..n aku tmbah2 dgn apa org panggel tuh....urmm ala..paham2 la ek...so jadik meriahh bunga tgn recycle.. kasut i likeeeeeeeee...tp guna kdg2 jer..hahaha..cantek kasut tuh..nnt aku tunjuk

No comments:

Post a Comment

Mister Linky ♥





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...