Thursday, November 24, 2011

OMBAK RINDU

huhhh,..teringat kenangan baca novel nih...di level 3 kolej baiduri UITM segamat..masa tuh buat projek paper last semester kat bilik aizan...dh tgh mlm buta tuh lepak jap n jumpa novel 'ombak rindu' atas katil dia...aku kalau bab membaca nih mmg kantoi!!baca komik boleh ler..yg tebal2 mmg kantoiii toii toii.. tah mcmn..tetiba je aku bukak halaman tengah n baca..dlm hati 'apahalla diorg baca novel buang masa nih'..tup2 masuk topik yg best...aku terusss ehhhhh..y..y...ehhhh...then aku trus stat dr awal dgn khusyuknye...n yang pasti AKU MENANGIS TERSEDU SEDAN!!YESS betul tuh aku nages!!binawe punya novel buek aku nages...kenangan tuh dh 8thn berlalu pun.. tup2 hero pujaan aku berlakonn..alamakkkk aaron azizz grrr!!geram mak!! hehehehe...x sabo nak tgkkkk
sila ignore pompuan yg tak bersolek..x bergaya nih...hahaha malas seyy nk pakai cantek2 ..cantek2 waktu keje jerk...huhuhu...yg penting dapat gambo dgn aaron azizz..ngioow!!!

No comments:

Post a Comment

Mister Linky ♥





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...