Friday, November 4, 2011

the bridemaids

aku telah memberikan tanggungjwb kepada adik2 nih utk jadi pengapit..aku kenal elya masa dia keje kat kedai makan sebelah tmpt keje aku..

aku xtau nak mintak tlg sapa..bilatnya dia...dia sudi nak tolong

aku telah belikan kain biru muda cotton agar diorg selesa masa ari kawin aku..sian panas2..




haha!comeyy

3 org adik beradik nih ku telah bahagikan tugas2 seperti menjaga booth guestbook n menemani aku..pengkepit..n bg hadiah too tetamu i only

dah diorg penat2 tolong aku mestila aku ada hadiahkan khusus utk diorg!!
duit tak dpt den nak kasik...yg penting iklas..tq adik3!!




hadiahnyer berupa..bunga telo..showergel....jajan2...patung tgn muka rabbit tuh..mangkuk bowl plastik comel yg kaler terang2..seswai nakmakan oat atau cereal..apa lagik ek..tuh jer kot


baju cotton biru..bersulam coklat..takjelas sgt..beli di nagoya

No comments:

Post a Comment

Mister Linky ♥





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...