Thursday, November 3, 2011

the inai

bila nak taip hal inai nih, sakit ati pn ade..suka pn ade..
aku tempah juruinai nih di dataran bt pahat
kalau buat kat situ 1 tgn rm 5..aku xnak susah2 kesana kemari..so tempah dia bt kat umah..upah rm100..

masa masa yg dijanjikan..nih yg marah!!! dtg lambat!!!bateri kong!! perghhh sakit..dia yg bateri kong bukan aku..plak tuh ade niat taknak dtg!! binawe!!main2 majlis kawin org lakkk...selamat dia dtg juga after dia ask org tepi jalan tnya umah aku..n aku kene mrh dgn org yg dia tumpang tnya tuh!!

kan sial ade ke sesuke ati suh aku jemput! dh la malam aku nikah!!kul 12malam!! suka2 suh aku jemput..darah manis wooooooooo..apa2 jadik mau tanggung??

selamat aku sabo....x mrh....

selamat hasilnyer cantek..lega!!


No comments:

Post a Comment

Mister Linky ♥





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...