Tuesday, October 18, 2011

diy: wedding favours

cenderahati utk tetamu dibahagi kepada bahagian:
1. kwn2 bank
2. makcik2
3.tetamu abah
4.tetamu mak..
5.vip
masalahnyer...banyak gambo aku x amek...alahaiiii..adala beberapa ketul aku snap
nih jerler yg ade

ini...salt n pepper...teringin nak bende nih..dapat juger nih antar2 adiah utk tetamu
semua tetamu saya dpt hadiah yg sama..semua nih dlm 1 beg..mmg giler over..but for me..kalau nak kasi org..kasi betul2..nnt org dpt..dia akan mendoakan kita balik..yeahhhh ada lg adiah yg aku x dpt snap gambar...MENYESALLLLLL x amek gambar sudu n garfu seramik from SSF utk hiasan dinding...mug coklat...yasin..tasbih..kuih muih n jajan2..songkok n minyak gamat.. minyak gamat???yer mmg aku kasi minyak gamat...bagus perr utk luka2 luaran heheh..kwn tlg belikan dr langkawi

No comments:

Post a Comment

Mister Linky ♥





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...