Saturday, October 8, 2011

the bhaju

aku tak amek baju dari mak andam..semua aku order..buek sendiri
aku plg suker baju nikah aku..nak menages masa amek..
buat di butik tini, batu phat..harga murah..layanan baik..
puas ati la yg pentink..just bg contoh kat diorg..dia follow jerk..
siap pn cepat..2minggu gitu..dah le aku hanto lambat kekeke

bajunih kosong jerk..tp aku giler rajin jait semua mutiara beratus2 n butang bling2..
sbbtuh aku suka sgt baju nikah aku


baju sanding pn aku aku tempah...sbb nak menurut kehendak aku sgt susah mak andam nak bt...degil!..aku bli kain nih sbb bling2 teramat..tp bila anto tailor.. tailor pn bising..pasal per bli yg bling byk..susah nak jait..dia kata, kalau susah nak jait..makna nya ongkos pn byk...dlm kepala aku..reger nyer dlm ler segitu segitu..tp masa nak bayor...mengangga!!tp..xper2..nak kawin nyer pasal..



No comments:

Post a Comment

Mister Linky ♥





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...