Sunday, October 23, 2011

the makeup v2


lipbalm from elianto...kalau mulut kering jerk..or selalu sblm tido kene la pakai so bibir x kering..selesa skit nak tdo hehe


eyeliner dr elianto..aku suka eyeliner nih...dh lama pakai..berus bukan yg ready guna tuh...org kata susah nak pakai, tp aku dh prektis byk kali berkali2sampai ok..skrg kalau pakai org kata kemas..suka buat solek ala2 cleopatra



blusher dr elianto..aku suka sbb senang nak pakai..pap pap je kat pipi dh ok...tp xsuka sbb anak sedara suka buat main n abisssssssssssssssss terburrr...sakit ati aku!!skrg elianto dh takde jual dh..yg ade yg beso tuh..sama bentuk tp beso..aku x suka..jd solution nyer, aku beli blusher yg refill dr elianto tuh...aku pecah2kan sampai halus..n masuk kan ke dlm blusher tuh..selesai masalah!jimat

No comments:

Post a Comment

Mister Linky ♥





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...