Sunday, October 23, 2011

the makeup v3


skrg laki aku pun aku pakse guna garnier..aku ade belikan bodyshop tp dia xsuka...dialebey suka nih tp liatnye la nak pakai..sabun mansi gak dia guna..lelaki2...


BB creaam dr elianto..sebelum nih aku pakai yg ijau tp setelah ditegur oleh adik nih..dia kata ijau utk umur 25thn kebawah..trus aku tuka yg nih..sgt jimat..nih aku pakai ari2 more than 8months tak abis2..mmg seswai dgn kulit aku..suker sgt sukerr
spf pn sgt tinggi..45 kot..mmg kulit xterbako ler..tak berminyak! smooth je glide kat muka masa di oles..highly recommended


banyak2 maskara..aku berkenan dgn silkygirl..dh banyak guna..masih setia lg..yg aku suka sbb murah n senang sgt nak cuci..masa basuh muka or mandi, dia tanggal sendiri..sbb dia fiber..tp x syok..kalau nages atau berpeluh dia akan jatuh tp xkan comotnyer..skrg promosi rm19.80 di watsons..cuberler..


ini bukan lipbalm or lipgloss tp lip refiner n repairing from elianto...yg ijau scrubnyer..letak skit dibibir..gosok2 skit..lap n letak yg kuning cair tuh lak..utk repair..bagus kepada bibir2 yg rosak teruk..biar bibir halus muluss


face mask from elianto..1 nih singgit jer mmg murah sgt..tp murah sbb beli brg banyak beratus2 br dpt murah..skrg nih dh takde lg rasanya...tp aku tgk facemask dh lain2 semuanya..ini semua jasa baik laki aku sebelum kawin..masa kitarang tgh mengenali hati budi wekkk masing2 le hehehe..seriusly sedap pakai..kulit serius supple puing2..tp malasnye makcik nak pakai jejeje


concealer kegemaran aku..dr elianto juga..mmg lama nak abis walau ari2 pakai..selalu aku letak di bwh mata, celah tepi idung utk tutup pori2..celan di pipi..mmg seswai sgt dgn aku..sbb tuh x tuka len

No comments:

Post a Comment

Mister Linky ♥





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...