Sunday, December 4, 2011

suamiku mithali ;)

bertuahnyer hidup ku...br sakit skit suami dh tolong masak...mayb org akan kata biasala pengantin baru, tp kang dh lama2 lakinyer x mcm tuh lagi..apa aku leh buat kalau laki aku x mcm skrg lg..cuma aku doa dgn yg maha esa..dia selama2 nya akan begini..begini bukan maksud ikut kata aku je..pada aku selama2 nya dia akan menyayangi diri ini
mau nangessss tgk laki aku...baiknye suami...suami aku sgt lembut orgnyer..bukan lembut auww tp lemah lembut dgn isteri tapi aku?/aku semestinya berlawanan tp xla kuang aja k.. dulu aku langsung x dpt menikmati rasa sayang cinta tuh mcmn..kisah silam cuma menyakitkan jer..walaupun terpaksa melalui pengalaman yg AMAT2 sakit...sehingga tumpah air mata mak dgn abah...akhirnya termakbul juga doa diketemukan laki yg beriman... DOALAH pada yang esa..sesungguhnya dia takkan mengabaikan doa umatnya yang teraniaya.. emosi lak rinih..hehehe

No comments:

Post a Comment

Mister Linky ♥





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...