Thursday, December 1, 2011

AKAUN EMAS SEBAGAI HANTARAN, MAYBANK GOLD INVESTMENT ACCOUNT

untuk kelainan bagi hantaran, apa kata kita stat dgn buat GOLD INVESTMENT ACCOUNT.. skrg nih rasanya semua bank ada buku akaun emas. di sebabkan aku pn keje dgn benk..so aku tau la serba sidikit pasal akaun nih.. minimum open utk akaun emas nih adelah 1 gram sebagai contoh..kalau beli 1 grm, harga lak rm180..so bukak akaun dgn rm180 la.. akan dpt buku akaun smart nih..aku suka kalernyer..hitam n tulisan nye is gold tak kesah la kalau bli 1 gram ke..1000000 gram ke...bagila pd suami..bio dia rajin simpan..kalau x rajin simpan pn lantok ler.. kalau untung bagusla.. aku masa beli dpt harga staff rm 149..sekarang harga pasaran dlm rm18+..so kalau kira2..xsampai 3bulan aku dh huntung almost 40ringgit..banyak tuhhhhhh..asb pn xleh kasi mcm nih..tp risiko ade..kita takleh gerenti haga or untung..pepandaila.. selain asik cincin jerk..kasila bende simpan2 nih... p/s aku kasi cincin + account nih..sayang abggggggg l;)

No comments:

Post a Comment

Mister Linky ♥





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...